neděle 3. března 2013

Smash deníček 2013

Po delší době odmlce jsem zase tady:-)Konečně..
Máme za sebou jednu velkou změnu..Stěhování...Ale o tom Vám napíšu později..
Teď honem o deníčku:-)
Letošní deník jsem pojala jednoduše:-)Ten minulý jsem začala psát v polovině roku,a tak jsem si vystačila se sketch blokem..Letos začínám hned od začátku a tak jsem zvolila kroužky,díky kterým se toho do deníku vejde víc..Nakoupila jsem si pár drobností od Simple Stories a pár stránek jsem si předpřipravila,ale hned při prvních zápisech jsem zjistila,že psát na připravené stránky neumím:-))A tak budu stránky postupně vkládat,jak je dopíši.


 Je opravdu prostý,ale věřím,že jeho obsah na konci bude bohatý:-))


                                                Moc děkuji za návštěvu:-))

1 komentář:

  1. Deníček je krásný optimistický. Přeji, ať jsou v něm jenom samé příjemné zážitky. :-)

    OdpovědětVymazat