pondělí 9. dubna 2012

Tilda mánie..

Hrozně ráda šiju..
Jako malá jsem u babičky objevila kouzlo šicího stroje a to mě zůstalo..
Nešiju nic převratného,složitého,velkého,ale spíše různé drobnůstky pro radost:-)
Takže i mě postihla "Tilda mánie".
Začalo to Andělkou jen tak pro radost,která skončila u kamarádky a po ní se to rozjelo doslova jako lavina:-)
Šila jsem Andělky  svým kamarádkám..svým známým.. i neznámým:-)
Dokonce jsem šila i do jednoho malého tvořivého obchůdku:-)
Jen pro mou vlastní Andělku mi nezbýval čas..
Ale už jí konečně mám,ušila jsem si jí nedávno..
Naší Andělku strážnou:-)


















                     Děkuji za nakouknutí a přeji krásný sluníčkový týden!!

3 komentáře:

  1. No teda Jani! To je úžasná Andělka! Jsi moc šikovná!!!! Miluju Tildičky a žádnou nemám...škoda, že jsi tak daleko...ale kdyby to šlo si ji u tebe objednat, ráda bych a dlužná bych nezůstala :-))
    Krásný den, Jani.

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko moc děkuji:-)Moc mě to zvlášt od tebe těší..Jen je škoda,že ji na objednávku neušiji:-(
    Svým kamarádkám ji totiž jen daruji:-))Příjde mi to jako hřích:Ty taková duše andělská,a nemáš Andělku?To musíme napravit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-O...fakt? ...no však já taky něco vymyslím :-)...Sluníčkový pozdrav přes moře a krásný víkend, Jani.

    OdpovědětVymazat