úterý 22. ledna 2013

Zázraky se dějí:-))

Každý večer sledujeme ve zprávách,jak je u nás doma krásně nasněžíno:-)Přiznám se,že jsem doma zimu moc ráda neměla..Nebo měla,ale neměla jsem jí ráda kvůli tomu,co to pro mě obnášelo..ráno vstávat ve 4,nanosit si uhlí,udělat třísky,vyčistit kotel a zatopit,aby se Miška probudila do teplíčka.Bylo to hrozně omezující,neustále hlídat,aby nám nevyhaslo,a nikde se nezdržet,protože nás doma jinak čekal chlad...
Vždycky jsme si s Miškou říkaly:"Jéé,kdyby jsme tak měly čudlík na topení:-)"
A tohle byla první věc,kterou Miška prohlásila,když jsme si našli domeček tady v Irsku:-)
Jéé,mami!!Nám se to splnilo:-)))My máme čudlík na teplíčko:-))
Takže čudlík máme a zase nám chybí sníh..
Letos je i tady v Irsku celkem zima..Né,extrémní,ale je.Občas ráno mráz namaluje obrázky na okna a občas se podaří i uklouznout na zamrzlé kaluži.
A tak jsem si říkala:"Kéž by trošku nasněžilo."Každý večer jsem uléhávala s tím,že třeba ráno...A v duchu prosila všechny anděly,ať nám aspoň trošku sněhu pošlou:-))Přála jsem to hlavně Mišce.
A...
STAL SE ZÁZRAK!!!!!
Včera jsme se s Miškou probudily a jako každý ráno běžely k oknu a...SNÍÍÍÍH:-)))))
Krásně nám tu chumelilo:-))Miška běžela i v pyžamku ven a volala:"Sníh,sníh!!!"
Nedokážete si představit tu radost:-))Bylo to krásný a já v duchu děkovala:-))







Je už zase pryč..Ale já teď vím,že ZÁZRAKY SE DĚJÍ:-)))



                                      Děkuji za návštěvu a přeji i Vám malinký zázrak:-)))

1 komentář:

  1. Tak vidíš :-)), dějí! Stačí si moc moc moc přát. Přeji vám oběma, aby se vám sny plnily a bylo vám pořád dobře :-) Pozdrav do Irska!!!

    OdpovědětVymazat