pondělí 4. června 2012

Holčičí den:-)

Včera jsme si s Miškou udělaly "Holčičí den"..
Ráno jsem neměla na Mišku moc času a tak jsem si vymyslela,že po obědě spolu vyrazíme do města..
Jely jsme do malého městečka kousek od nás a užívaly si:-)
Šly se kouknout do obchodu na zvířátka..stavily se v zahradnictví..
Koupily si převislé jahody a meduňku:-)A na jahody proutěný košík na pověšení..
Potom jsme si šly koupit něco na zub:-)
Nakoukly do hračkárny..
Daly si ledovou tříšť..A nakonec koupily Mišce fantastické střevíčky..
Ale tak fantastické,že jsme je v tom obchodě fakt nemohly nechat:-))
Večer jsem si sedla k deníku a chtěla všechno zapsat..
"Mamíí,já bych chtěla mít taky deník"
"Ale malovací"..
A tak jsme se na to vrhly..A za dvacet minut byl deníček na světě:-))
A jakou radost udělal:-)


A za chvíli měl i první obrázky :-)


A ráno jsme pokračovaly:-)




Nevím,nevím,jestli nebudeme příští víkend dělat další:-)
Ale na prázdniny,na ty budeme dělat deníček letní "Summer"... Psací:-)
                 
                                   
                                        Krásný týden,přeji Vám všem!!

1 komentář:

  1. Miška je úžasná! Moc vám, holky , fandím, líbí se mi ty vaše holčičí dny, to musí být fakt prima. A co ty střevíčky? jsem zvědavá ;-)....
    Jo a velká pochvala Mišce, obrázky má báječné.

    OdpovědětVymazat