neděle 3. června 2012

Challenge květnová..

Challenge květnová byla na téma:"Sláva nazdar výletu"..
Podmínkou bylo použití artefaktu(vstupenka,suvenýr atd.)a kytky jakékoliv,jen né papírové..
Vybrala jsem si výlet na hrad Blarney..Na tenhle výlet ráda vzpomínám,hrozně se mi líbil a zanechal ve mě moc hezké vzpomínky:-)
Tady je moje stránka:


No,ona se možná růžová k výletu moc nehodí,ale když já mám teď prostě šťastné období-tedy růžové a barevné:-):-)


                                         Děkuji moc,za návštěvu u mě:-)

3 komentáře:

  1. Ale kdo říká, že se růžová k tématu nehodí to říká špatně. K tématu se hodí jakákoliv barva, které se líbí tobě a která ti evokuje ty šťastné chvíle :-). To je jen subjektivní pocit toho diváka, že třeba zrovna tyhle barvy nemá rád, takže je to jeho problém, ne tvůj :-) . Mně se stránka líbí právě proto, že z ní cítím to štěstí, je moc pěkná a kytka se ti hodně povedla :-). Krásné dny, Jani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No přesně Hani,mě každý jiný papír ty vzpomínky,jak se říká zazdil:-)Nevím jak bych to popsala,ale bylo to zvláštní,tak jak jsi mi psala i ty-ta síla přírody,stoleté stromy,k tomu legendy-vílí palouk,kameny druidů,čarodějnice,schody přání.. Strašně zvláštně to na člověka působilo..
    Fantastický:-)

    OdpovědětVymazat
  3. A teď nevím,proč tam mám takový mezery:-)

    OdpovědětVymazat