pondělí 2. července 2012

Jen tak..

Poslední dobou se nějak nemůžu dostat ke scrapu..Zvládla jsem Challenge,a to je asi všechno..Scrapuji jen ve svých myšlenkách:-)Počasí tady máme všelijaké,v práci jsem od rána do večera a víkend vždy uteče jako voda..
Ale věřím,že se to změní:-)
Tak aspoň pár řádku co nového je u nás..
Tak první věcí je,že jsme si pořídili pejska:-))Jmenuje se Charlie.
Hodný,jen trošku nerad jezdí autem a miluje papuče-nejlépe Miščiny:-)
Je miláček a doma máme veselo:-))



Další věcí je,že za vysvědčení jsme dostali krásný dárek..Nové kolo:-)Dárek možná přehnaný,ale je opravdu zasloužený:-)

 Kupovali jsme ho v Corku,kde jsem konečně našla a viděla Scrap obchůdek:-)

 Jinak,jak jsem psala,počasí máme všelijaké.A vůbec né letní.Minulý týden nás potkali povodně.My bydlíme dál od města,tak jsme měli štěstí..Ale i tak..Člověk by nevěřil..





                                                                      Zdroj:clonakilty.allabout.ie

Pořád se u nás něco děje..A stále něco podnikáme.V sobotu jsme byli na malé procházce..







A včera večer nám vypadl třetí zub:-))
                            Na scrap prostě není čas:-)
     Přeji Vám všem krásné léto..Slunečné dny a plno zážitků a fotek na scrap:-)


                                                 Děkuji za nahlédnutí:-)

4 komentáře:

  1. Pejsek je kouzelný. Máme také psa a nikdy předtím jsem nevěděla, jaká s nimi je legrace. Scrap obchůdek musí být super. Přeji krásné prázdniny plné zážitků!

    OdpovědětVymazat
  2. Štěňátko je opravdu kouzelné. Ať přináší spoustu radosti do vašich životů :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pejsek je rozkošný, a dovedu si představit, jak si s ním Miška užije. Já taky moc nescrapuju, jen deníček seznamů jsem dnes dodělala. Mám hlídací rozpis na celé prázdniny,v plánu pár výletů, golf...tak myslím, že to se scrapováním taky asi nebude žádná sláva. Ale dny jsou dlouhé a plánů moře, tak snad něco zvládnu...;-) Krásné prázdniny Mišce a tobě přece jen hezčí letní dny. ( tady teď zrovna pěkně leje a je bouřka )

    OdpovědětVymazat
  4. Pejsek je úžasný a podle článku níže je kolo určitě odměna na místě.

    OdpovědětVymazat