pondělí 14. května 2012

Shadow box

Upřímně Vám řeknu,že některé blogy bych si měla zakázat..Pokaždé na nich najdu něco,co nutně musím zkusit..A co mi nedá spát..
Jako třeba Haniččin:-)Objevila jsem u ní scrapbookovou novinku:
"Shadow box".
Celý víkend jsem prohledávala všechny kouty,včetně půdy a garáže,a hledala krabičky..
Žádné jsem nenašla:-(
Až včera ráno..Dělala jsem Mišce snídani a v lednici našla krabičku od sýrů:-)
Hurááá,mám krabičku!!!
Zkusím si aspoň takový mini Shadow box:-)
Hned jsem věděla jaké fotky použiju..
Jsou z pláže a já je hrozně miluju,
                                               protože to byl jeden z našich nejhezčích dnů..








Je jednoduchý...malinký..ale pro mě VELKÝ..Když se na něj podívám,vidím ten nádherný den:-)

                                     Děkuji za nahlédnutí..A dobrou noc přeji!

2 komentáře:

  1. No téda, Jani! To je skvělý nápad!!! Je to nádherný mini shadow boxík, je krásný barevně, má atmosféru. Vaše fotky jsou nádherné, plné lásky. Naprosto chápu, že je máš ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu skvělý nápad. S nízkými náklady úžasný boxík s nádhernými fotkami.

    OdpovědětVymazat