čtvrtek 2. srpna 2012

Minialbumek plážový:-)

Před 5 lety,kdy jsem objevila scrapbook  jsem na všech zahraničních stránkách a galeriích obdivovala jejich "Beach day" stránky..Byla jsem jimi okouzlena a tenkrát jsem si říkala,že takovouhle stránku nikdy mít nebudu:-(
Uběhlo pár let a já ve svých foto složkách mám fotek z pláže snad nejvíc...:-)
(Člověk vážně nikdy neví,čím ho osud překvapí)
Je to místo,kde trávíme snad nejvíc času..Miluji to..
Je úžasné stát tam,dýchat ten mořský vzduch a vidět tu sílu přírody..
Miluji sbírání oblázků a mušlí..A nejvíce když jen tak sedím a mám nohy v písku..:-)Skvěle si tam odpočinu a pročistím hlavu:-)
A Miška..Když řeknu,že jedeme na pláž je nejšťastnější:-)
Taky má veškerou plážovou výbavu:-)
Od kyblíku,přes bábovičky,lopatky až po pořádnou lopatu:-)Dokáže si i 2 hodiny hrát v písku a nejvíce ji baví utíkat před vlnami..Kromě toho že jí to prospívá,je hlavně hrozně šťastná:-)
A tak mě napadlo jí udělat takový malinký plážový albumek..Jen tak..




 

 

 


Je malinký,zapíná se na suchý zip a hlavně prý vleze Mišce do její oblíbené kabelky:-)
Takže mě to těší:-))Účel byl splněn:-)
A já konečně aspoň na chvíli mohla zasednout ke svému milovanému koutku pracovnímu:-)
 
                 
                           Moc děkuji za návštěvu a krásný víkend přeji:-)                                                                                                                        

4 komentáře:

  1. Je krásný. Ty pozitivní jasné barvičky mu moc sluší. :-) Můžu vám tak malinko závidět, ten přístup k moři s pískem ... když jsem četla tvá písmenka jak si to užíváte, až se mi zastesklo. Miluju vodu a sílu toho živlu (i když někdy škodí, bourá a ničí) ... má své kouzlo. Máte krásné fotky. to je radost tvořit, tak přeji spoutu času a spoustu společných zážitků :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný album, krásný vzpomínky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, moc se ti albůmek povedl. Mám tyhle "titěrnosti" ráda. Moříčko v dobrém "závidím"..., tak jsme si dnes s klučíkama slíbili, že budeme šetřit a za rok pojedem k moři, někam, aby tam byl maják, ty milujeme :-).

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný. a souhlasím s kiarkou. ty barvičky mu moc sluší!

    OdpovědětVymazat