neděle 12. srpna 2012

Jedeme domůůůů!!!!!

Konečně máme sbaleno,a zítra večer nasedáme na letadlo směr-DOMOV!!!
Těším se!!Strašně moc!!
Těším se až se zhluboka nadechnu a řeknu si:"Jsem doma"!
Těším se na náš domeček,těším se na svoji postel...
Těším se na babičku a její zahrádku..
Těším se na sluníčko,vodu,koupaliště...
Těším se na hřiby..hřibovou omáčku..na smažené bedle..
Taky na vánočku a sýr Apetito..
Na větrník z cukrárny..
Těším se na kamarádky..
Těším se na všechno,na co se těšit jde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano..jsem hrozně vděčná,za tuhle šanci žít tady,protože
mám konečně pocit,že se o nás dvě dokážu postarat..Jsme tady šťastné.Ale..


DOMA JE DOMA!!!


                               Přeji Vám krásný sluníčkový zbytek prázdnin:-)

5 komentářů:

  1. Vítej doma, Jani a moc moc moc si užij dovolenou. Jsem v duchu s tebou a imaginárně si dáváme kafáčko a větrník a klábosíme :-). Tak ať jde vše krásně, máte krásné počasí, užíváte si domova plnými doušky a načerpáte hodně energie.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji šťastnou cestu domů a užijte si to obě!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moje zlaté,moc moc děkuji:-)
    A Hani,já doufám,že jednou si to kafíčko a větrník dáme opravdu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tak snad už dýcháte v pořádku pravý moravský vzdoušek :-) Uživejte všechny ty české pochutiny a věci co dělají domov.

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli není pozdě, tak přeju, ať si to hezky užijete! :)

    OdpovědětVymazat