pondělí 12. listopadu 2012

Halloween.

Halloween jsme nikdy neslavili.Miška má sice ve škole Halloweenské prázdniny,ale nějak jsme to neřešili.
Ano máme naše "Dušičky"...Zapalujeme svíčky a vzpomínáme..
Pro mě osobně jsou "Dušičky"hrozně smutná záležitost plná vzpomínek,bolesti a trápení...
Život jde ale dál...a já mám úžasnou dceru:-)
A tak jsem se letos,i kvůli ní,rozhodla,že si tenhle smutný čas rozveselím,a vpustím Halloween i k nám domů...A tak u nás strašila,jedna malá čarodějnice...


Nakonec mě Miška přemluvila a vyrazily jsme i do ulic:-)A přinesly jsme plno sladkostí:-)
On ten Halloween zas tak špatný není:-)


                            Krásný večer přeji a děkuji za nahlédnutí ke mě:-)


2 komentáře:

  1. Moc hezká stránka...A není třeba smutnit... třeba Mexičani, ti se sejdou na "dušičky " na hřbitově a uspořádají si tam pořádný mejdan...Ti co odešli a máme je rádi, jsou stále v nás... já si také stále povídám se svým švagrem...a pro mě neumřel, jen odjel...

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko děkuji:-)A Ti Mexičani...To mají dobrý:-)
    Asi máš pravdu s tím smutněním..

    OdpovědětVymazat