neděle 22. dubna 2012

Moje nejlepší kamarádka:-)

Mám úžasnou kamarádku.....Radku.
Je skvělá a vlastně je to "moje nejlepší kamarádka".Známe se už od školy a mám ji hrozně ráda.Hodně jsme toho spolu prožily,dobrého i zlého a je mezi náma přátelství,které člověk dlouho hledá..
 A někdy nenajde..
O to víc si ho vážím,když jsem tak hrozně daleko..
Její emaily,zprávy, i ty nejmenší vzkazy mi hrozně pomáhají.Dokážou mi zvednout náladu a dodat
tu správnou vzpruhu:-)Prostě "kámoška":-)
Naposledy když jsme se viděly..mě přivedla k "Andělům".
A k narozeninám poslala dárek "Andělský"..


     Andělé jsou tady od toho aby nám pomáhali,a oni nám pomáhat chtějí..
Jen je o to musíme požádat..Zkuste to..
Zkuste žádat Anděly kdykoliv a o cokoliv chcete..Co si přejete,o čem sníte..A možná budete překvapeni..
Člověk má v něco věřit..At' už je to cokoliv....A já to právě zkouším s Anděly:-)
                       
                        Děkuji za návštěvu a přeji dobrou noc..

1 komentář:

  1. Proto andílky sbírám, proto je mám kolem sebe...a je moc milé, když je dostávám od lidí...naposledy jsem dostala anděla scrapbookového :-). Já věřím na to, že andělé jsou mezi námi, že někteří lidé jsou andělé...a že rozhodně každý máme toho svého...A nejlepší na světě je to, když máme přátele, kámoše na život a na smrt. Každý to štěstí nemá! Tak je třeba si svých přátel vážit a opatrovat je jako oko v hlavě :-)

    OdpovědětVymazat